bra bra bra helg!!

nya väskan. får se om denna håller bättre än alla mina andra. 399 ;- på scorett.

lördag: åkte på tobias 20års fest. så himla kul. påvägen hem hamnade jag och waiken på reggaefestivalen. mysigt ju. somnade runt tre på natten. swag!(?)

söndag: jobbade hela dagen. trodde aldrig att jag skulle hålla mig vaken. men det visade sig att jossan var tillbaka från sthlm över sommaren. och jag kan nog inte beskriva med ord hur glad jag var över att se henne. så sjuuuukt kul. och efter det var de den bästa jobbdagen på länge (typ sen hon slutade) och allt gick väldigt fort. emilia och jonas kom och hälsade på en sväng på jobbet med. när jag slutat åkte jag hem och emilia kom en sväng på kvällningen. hihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0