flängde hit och dit hela dagen igår

efter att jag mött upp lucas igår och tagit hans bil brummade jag upp till grand. strosade omkring lite och köpte min baddräkt!! wihu!!! hittade även tröjan på bilden och kunde helt enkelt inte låta bli. blev även en ny väska eftersom alla mina ALLTID går sönder.... och två halsband :)

sen kom emilia in till stan så vi åkte upp till biltema och köpte utemöbler till hennes nya place. sen handlade vi lite mat på city gross och drog hem till henne. började montera möblerna och framåt tio tiden smsade lucas att han ville bli hämtade så körde in till stan igen och hämtade han och några av hans kompisar och körde hem med dom till näsby där det också var fest. sen åkte jag tillbaka till emilia så grillade vi och hade det mys. alexander kom också förbi en sväng. efter det somnade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0