go dag ändå

i stan tog jag då foton till körkortet. tycker fortfarande det är barnsligt kul att ta kort i en sådan fotoautomat. hihih. mindre kul att mamma stod utanför och fulade sig så jag inte blev bra på ett enda foto (!!!)
sen gick vi och åt min efterlängtade sushi. så farligt gott! mums. och så sjukt trevlig personal på det stället. sen sa jag hejdå till mamma. det var faktiskt lite tungt. när man var ung och dum, så älskade man att va ensam hemma. men nu uppskattar man att ha någon som lagar mat, tvättar och sätter in i diskmaskinen åt en.
kutade runt lite på stan i jakt efter en present till tobbe som fyller 20 snart. hittade en skapligt bra. sen körde jag hem och det var världens rusningstrafik. är ju student och grejer i växjö men det gick finfint. tankade även bilen full. sved lite i plånkan men jag är så glad. har absolut inga problem för tillfället. life is simple.

Kommentarer
Postat av: bellen

hahah ja! låter myspys :)
du blev bra på bilderna min fina vän :*

2012-06-15 @ 11:54:48
URL: http://bellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0