livet är bra!

ungefär såhär känner jag mig idag, oövervinnerlig!

idag har jag varit hos tandläkarn. mitt sista gratisbesök för nästa år fyller jag visst 20 (!!!) gammalt det lät. har ju inte ens fyllt 19 än. men iaf, så har jag tecknat frisktandvårdsavtal nu. hamnade i klass 1 vilket betyder att jag fick den billigaste kostnaden. high 5!

sen handlade jag lite och träffade elin som satt i kassan. ska snart själv till jobbet och sitta i kassan hela dagen. chefen ringde mig förut och frågade om jag kunde börja tidigare imorgon eftersom det var folk sjuka. så var det med den upplärningsveckan liksom. efter två dagar ska man jobba själv utan någon bredvid sig. hoppas inte folk köper så mycket frukt. hihih. är ju rätt mycket folk som handlar o härjar nu inför midsommar. tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0