fördomar.


jag blir så trött på människor som försöker tala om för mig vad jag ska göra och inte göra, vilka jag ska umgås med och vilka jag absolut inte ska umgås med. "nej, du kan inte va med honom, hans pappa super" och "du kan inte träffa han, hans bror är heeeelt dum i huvuvet" jag blir så ledsen på sånt här. det är ju just sånt här som göra att folk har fördomar. bara för att hans pappa super som en svin behöver ju inte han göra det? eller? och bara för hans bror är dum i huvudet så behöver ju faktiskt inte han vara det! eller hur? låt mig bilda en egen uppfattning om honom. och visa det sig att han också super och är dum i huvudet så får jag ta det och ni får säga "vad vare vi sa". men jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0